piątek, 19 lipca 2013

Info...

Myślałam że dodam nowy rozdział przed wyjazdem, ale mam taki młyn że ani jak nie mam na nic czasu. Dlatego z przykrością Was informuję że kolejny rozdział pojawi się dopiero czwartego sierpnia.
Wyjeżdżam jutro do Ustki na 10 dni, ale gdy wrócę to ogarnę się ze wszystkim dopiero w niedzielę. Na szczęście udało mi się dodać nowy rozdział na drugim blogu http://as-long-you-love-me.blogspot.com/ 

No więc pozostaje mi życzyć Wam udanych wyjazdów i świetnej pogody, bo ona na pewno się przyda. 
Lecę się pakować !!!! 
A może wy podzielicie się co robicie w wakacje ? Chętnie poczytam może tam samo gdzie ja :) 
Piszcie jeśli chcecie. 
Kocham Was :******
Żegnam się z Wami piosenką którą właśnie znalazłam i bardzo mi się spodobała. Może Wam też ? 
Sprawdźcie sami. :)
Widzicie i nie mogę przestać pisać. :) 
Dobra teraz to na serio. Pa :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz